پرویز اوسطی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اعلام وصول طرح پایش و نظارت بر مصرف آب بخش کشاورزی، گفت: طرح‌های حوزه آب نیازمند بررسی تخصصی و کارشناسی هستند زیرا این بخش دارای اهمیت بسیار زیادی است.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه مربوط به قانون آب در حال نهایی شدن است، تصریح کرد: با تدوین لایحه قانون آب توسط دولت و بررسی و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی امیدوار هستیم بتوانیم قانونی متناسب با شرایط کشور در حوزه آب مصرفی بخش‌های مختلف مصوب کنیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لایحه قانون آب شامل آب مصرفی بخش کشاورزی و مصارف سایر بخش‌ها نیز می‌شود، ادامه داد: لایحه قانون آب در دستور کار دولت قرار دارد و وزارت نیرو با مشورت و دریافت پیشنهادات مختلف از استان‌های کشور نسخه نهایی این لایحه را تنظیم کرده است.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی آب، گفت: طرح‌های موردی در حوزه آب مصرفی بخش‌های مختلف کشور نیازمند دقت فراوان بوده زیرا حوزه آب ملی محسوب می‌شود و اگر در قالب لایحه به آن رسیدگی کنیم مطلوب تر است./

پایان پیام