حسن سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در خصوص وضعیت نامناسب راه‌های روستایی حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، اظهار داشت: متاسفانه در سال 97 برای احداث راه‌های روستایی حوزه انتخابیه اینجانب اعتباری تخصیص نیافته است.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اهمیت بهسازی و احداث راه‌های روستایی و جلوگیری از ایجاد نارضایتی بیشتر در مردم، توقع داریم مسئولان امر، کم‌کاری های گذشته را در سال 98 جبران کنند.

راه جاده روستایی


وی با اشاره به اینکه سیل فروردین ماه سال 98 راه‌ها روستایی را بیش از پیش دچار مشکل کرده است، افزود: بازسازی راه‌های روستایی تخریب شده در سیل ضروری است و برای احداث راه های جدید نیز انتظار اقدام عاجل داریم.

سلیمانی ادامه داد: از آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی توقع داریم که به رسالت خود برای آسفالت و بازسازی راه‌های روستایی اهتمام جدی داشته باشد زیرا مردم با شرایط فعلی که در راه‌ها حاکم است، دچار مشکل می‌شوند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر راه باید وظایف و تکالیف خود در قبال رفع مشکلات راه‌ها روستایی عمل کند./

پایان پیام