حسن سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در خصوص وضعیت راه‌های حوزه انتخابیه، اظهار داشت: اکنون 4 مسیر در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین وجود دارد که جز نقاط پرمخاطره و پرکشته است که باید ایمن سازی این جاده‌ها را در دستور کار مسئولان اجرائی مربوطه قرار گیرد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جاده‌های بیستون به هرسین، دو راهی کنگاور به نهاوند، دو راهی کنگاور به تویسرکان و مسیر بیستون به سنقر جز نقاط حادثه خیز است و ترمیم این راه‌ها جز مطالبات مردمی است تا مشکلات فعلی حل شود اما اعتبارات به صورت قطره چکانی تخصیص می‌یابد و امکان تغییر وضعیت مهیا نشده است.

وی افزود: در سال 97 اعتبار راه روستایی مطلقا به حوزه انتخابیه‌ام اختصاص  پیدا نکرده و لازم است وزیر راه با نگاهی عدالت محور همه نقاط را یکسان ببیند. متاسفانه وزیر راه قبلی نیز به خوبی و بنابر عدالت توزیعی اعتبارات را تخصیص نمی‌داد.

سلیمانی با بیان اینکه پل‌های زیرگذر و ایستگاه‌های راه آهن کرمانشاه نیز هنوز تکمیل نشده است، ادامه داد: در بخش راه، با کم‌لطفی مسئولان روبه رو هستیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه دائم السفر است اما حتی در هفته دولت نیز به کرمانشاه نیامد زیرا این وزارتخانه، هیچ پروژه‌ای در استان کرمانشاه برای افتتاح نداشت.

وی افزود: مسئولان باید توجه جدی به استان مرزی کرمانشاه داشته باشند اما وزیر راه عنایت خاصی نداشته و هیچ اتفاقی انجام نشده است و اعتبارات بصورت قطره چکانی تخصیص می‌یابد.

سلیمانی با بیان اینکه برای اربعین بسیاری از زائران از استان کرماشناه تردد می کنند و راه‌های ارتباطی و زیرساخت‌های لازم باید مهیا شود، اظهار داشت: مردم از وزرای راه و نیرو گله‌مند هستند و قابلیت استان را می‌شناسند./

پایان پیام