مهدی شریفیان دیروز در حاشیه  بازدید از واحدهای تولیدی صنف کفش در شهرستان اسلامشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: بدون ایجاد زنجیره ارزش تولیدات محصولات مختلف و ساماندهی صنوف مختلف، سودآوری و توسعه و پیشرفت این صنایع در شهرستان اسلامشهر به سختی انجام می شود.

وی افزود: ایجاد زنجیره ارزش تولید یک محصول همت بخش های مختلف اداری شهرستان را می طلبد و با همت ادارات صمت، اتحادیه اصناف و ... می توان ارزش افزوده بالاتری نسبت به قبل در این صنعت ایجاد کرده و با مجموعه این اقدامات زمینه اشتغال افراد بیشتری را فراهم کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری های جدی انجام شده در مورد احداث شهرک صنعتی مصوب دولت در شهرستان اسلامشهر گفت: ساماندهی صنوف تولیدی با ایجاد این شهرک صنعتی سرعت بیشتری به خود می گیرد و در تلاش هستیم تا هرچه زودتر موانع پیش روی اجرای این مصوبه دولت برداشته شده و انشاءالله عملیات احداث شهرک صنعتی شهرستان اسلامشهر هرچه سریع تر آغاز شود؛ در این بازدید که به همراه آقای تالار پشتی رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی انجام شد مشکلات و مسائل چندین واحد تولیدی در صنف تولیدکنندگان کفش مورد بررسی قرار گرفت./
پایان پیام