به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

عباسعلی پوربافرانی از پیگیری امور حوزه انتخابیه و بازدید از بناهای تاریخی خبر داده است.

امیرخجسته مطالب زیر را منتشر کرده است.

فریده اولاد قباد  اول شهریور ؛ روز پزشک را تبریک گفته است.

فریده اولاد قباد نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
زادروز حکیم بوعلی سینا و روز پزشک را به سپید پوشان مهرورز کشور تبریک گفت.
در پیشینیه و سابقه تاریخ و فرهنگ عمومی کشورمان، طبابت از جایگاه رفیع و طبیب از قداست خاصی برخوردار بوده است.
در سالروز ولادت حکیم فرزانه و والامقام ابوعلی سینا و روز پزشک، ضمن یادآوری تلاش خستگی ناپذیر پزشکان این سرزمین، نام زنان و مردانی که در گسترش اخلاق، حکمت و انسانیت کوشیده اند را گرامی می داریم؛ آنانی که با تلاش، علم و دانش خویش درد و رنج را از جسم و روان بیماران زدوده و شوق امید را در کالبد جسم و روح آنها می دمند
امروز پزشکان سرزمین ایران سرافرازمان در قاب نگاه مردم از جمله نجیب ترین انسان ها هستند و همگان از حیث منزلت و شان اجتماعی،اطباء را ارج می نهند و قدر می دانند و به صدر می نشانند.
این مهم حاصل سال ها تلاش پزشکان توانمند و سایر افراد درگیر قلمرو بهداشت و درمان است که بی وقفه ،دقت خویش را صرف خدمت به مردمان عزیزمان نموده اند و با اهتمام ویژه خود توانسته اند از استاندارد های جهانی پیشی بگیرند ،اینجانب ضمن تبریک روز پزشک قدردان همه پزشکان کشورمان عزیزمان هستم دست های شفابخش تان همیشه پر توان و دریای دانش، معرفت و فضلیت شما همواره بیکران باد.

اسدالله عباسی مطالب زیر را از پیگیری امور حوزه انتخابیه منتشر کرده است.

سیده حمیده زر آبادی  با انتشار عکس زیر از حضور  جمع پیشکسوتان کاراته قزوین در خانه کاراته شهید حمید سیاهکالی مرادی قزوین خبر داده است.

مصطفی کواکبیان مطلب زیر را منتشر کرده است.

رمضانعلی سبحانی فر  مطالب زیر از پیگیری امور حوزه انتخابیه منتشر کرده است.

محمدرضا رضایی مطلب زیر را درباره هفته دولت منتشر کرده است.

اول شهریور، آغازین روز از هفته دولت، فرصت مناسبی برای یادآوری و تجلیل از مقام ارزشمند شهیدان والامقام، رجایی و باهنر و خدمات خالصانه این بزرگواران در مقطع خاصی از تاریخ ایران اسلامی می‌باشد. انتظار می‌رود در هفته دولت عملکرد دولت در پاسخگویی به جامعه، بهره‌وری و نقش دولت در توسعه پایدار کشور به بحث گذاشته شود و راهکارهای کارآمدی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و.. توسط اندیشمندان ایرانی به هیات دولت ارائه شود که در اینصورت با همدلی و همراهی جامعه می‌توان به اهداف متعالی برنامه ریزی شده دست یافت. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت مخصوصا شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به همه خدمتگزاران به این نظام مقدس به ویژه به همه کارکنان خدوم دولت در شهرستان جهرم، توفیق روز افزون همگان را از خداوند متعال خواستارم

احمد امیرآبادی فراهانی مطالب زیر را منتشر کرده است.

سیدحمایت میرزاده نیز مطلب زیر را منتشر کرده است.