حسین مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،ضمن تبریک ایام الله ۱۳ آبان گفت:  امروز روزی مقدس و برگ زرینی از کتاب ۴۱ ساله انقلاب اسلامی است. مردم ایران ۱۳ آبان سه خاطره بزرگ را دارند؛به خصوص خاطره فتح لانه جاسوسی و مبارزه با استکبار جهانی و حضرت امام (ره) به عنوان انقلاب دوم از آن یاد کردند.

آمریکا هرکاری را برای براندازی نظام توانست انجام داد

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: هرچه تاریخ بیشتر می گذرد،تبلور انقلاب دوم بیشتر نمایان می شود و خودش را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به مصوبه امروز (دوشنبه13 آبانماه) مجلس شورای اسلامی درباره طرح الزام دولت به تعیین سرفصل جنایات آمریکا در کتب درسی و دانشگاه‌ها، مطرح کرد: از همه مهمتر اینکه امروز مجلس موضوع مهمی را که  از فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بود را مصوب کرد؛ در کتاب های درسی موضوع مبارزه با استکبار جهانی سرفصل کتاب های دانش‌آموزان ما  باید باشد و همه مجلس هم با آن موافق بودند و رای بالایی هم در مجلس آورد.

مقصودی با بیان اینکه آمریکا هرکاری را برای براندازی نظام توانست انجام داد،از کودتاهای متعدد، تقویت داعش و گروه های تروریستی ،ترور دانشمندان هسته‌ای و بحث جنگ نرم، ادامه داد: من فکر می کنم که در طول ۴۱ ساله انقلاب اسلامی، آمریکا از هرروش و راهی برای براندازی نظام و مبارزه با نظام جمهوری اسلامی استفاده کرد و باید بگویم که امروز در کنار شعار مرگ بر آمریکا و مبارزه با استکبار باید شعار مرگ بر منافق را باید سردهیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به کانال "آمدنیوز" و اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی و دستگیری "روح الله زم" مطرح کرد: همان طور که اسناد را و مدارک جاسوسی آمریکا هویدا شد و با تسخیر لانه جاسوسی ایالات متحده توسط دانش جویان خط امام اسناد جاسوسی آمریکا از ایران کشف شد، موضوع مهمی هم در روزهای اخیر اتفاق افتاد که توسط سازمان اطلاعات سپاه کشف و "روح الله زم" توسط تیم اطلاعاتی کشور دستگیر شد.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که در موضوع کانال "آمدنیوز" امیدواریم کسانی که  از داخل به آن خوراک می‌دادند، شناسایی شده و به زودی وابستگی عملی این افراد و ایادی داخلی با منافقین "آمدنیوز" کشف  و هویدا شود.

مقصودی تاکید کرد: با کشف مرتبطین و ایادی داخلی  با "آمدنیوز" و محتوا و جعبه سیاه آن در کنار اسناد لانه جاسوسی می توانیم  به دانش آموزان و آیندگان بگوییم که اگر کسانی آن روز در لانه جاسوسی  و یا وابستگان داخلی و ایادی آمریکا بودند؛ امروز هم در داخل کشور برخی منافقین با افرادی مانند "زم" ارتباط می گیرند. آن زمان کسانی که اسناد دستشان بود،نظام را باور نداشتند و به باور مردم به این نظام نرسیده بودند و امروز هم افرادی با "زم" ارتباط داشتند که به زودی این ارتباطات کشف خواهد شد. 

چهره استکبار جهانی هنوز تغییر نکرده است

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید براین که چهره استکبار جهانی هنوز تغییر نکرده است، مطرح کرد: استکبار  یک روز در قالب لانه جاسوسی خود را نشان می‌دهد،یک روز در ترور شهدای هسته‌ای و یک روز هم در افرادی مانند "زم" خود را نشان می دهد.

مقصودی تاکید کرد: امیدواریم که  چهره افرادی که با افرادی مانند "زم" و کانال "آمدنیوز" ارتباط داشته و آن را از داخل تغذیه می کردند به زودی نمایان شده و به مردم  معرفی شوند و بدون هیچ گونه مصلحت اندیشی محاکمه شوند که این موضوع قطعا مورد حمایت رهبری معظم ،مجلس، مردم و دلسوزان نظام قرار خواهند گرفت./

پایان پیام