به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، راسک و بخش های بنت، لاشار، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی گفت: به درخواست مسولین و دانش آموزان سرباز و بمپور و بنت و پیگیری اینجانب که با مساعدت سازمان سنجش همراه شد برای اولین بار کنکور سراسری در این دو منطقه آموزش و پرورش برگزار می گردد.

وی افزود: نزدیک به دو هزار دانش آموز و پشت کنکوری در بخش بنت و شهرستانهای  سرباز و بمپور در کنکور سال 1400 ثبت نام کرده اند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: باتوجه به محرومیت منطقه بدلیل وقوع باران های موسمی در روزهای برگزاری کنکور و همچنین ناتوانی در پراخت هزینه سفر تا بیش از 100کیلومتر برای شرکت در کنکور بسیاری از دانش اموزان مستعد که توان کسب رتبه های ممتاز و ورود به دانشگاههای تراز اول را دارا بودند  در سالهای قبل از ازمون باز می ماندند.

نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، راسک و بخش های بنت، لاشار، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:؛امید است  در سال پیش رو با پیگیری های انجام شده  در سایر مراکز بخش  دور افتاده حوزه انتخابیه با لحاظ شرایط اقتصادی خانواده ها و جاده های ناایمن و پر حادثه کنکور برگزار  شود./ 

پایان پیام