مهدی روشنفکر در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به وقوع زلزله دنا و شهر سی سخت، عنوان کرد: متأسفانه بارش همزمان برف و باران و افزایش سرما و کولاک شدید در کنار تخریب بالای منازل و سکونتگاه‌های مردم دنا و شهر سی سخت و روستاهای اطراف، کار امداد رسانی و خدمات رسانی را سخت کرده است و شرایط برای مردم به خصوص سالمندان، کودکان و زنان غیرقابل تحمل است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واقعیت این است که شدت تخریب ها و مشکلات مردم فراتر از تصور و توقع است، افزود: با توجه به کوهستانی بودن شرایط منطقه و نامساعد بودن وضعیت موجود، نیازمند کمک و حمایت‌های مردمی و دولتی و نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیردولتی سایر شهرستان‌ها و استانهای هم‌جوار هستیم.

وی تصریح کرد:  چادر، تامین وسایل و تجهیزات گرمایشی، خوراک، پوشاک و اغذیه های کنسروی و لوازم بهداشتی در حال حاضر و در این شرایط کرونایی در اولویت اول است و در قدم بعد فوریت بازسازی و بهسازی منازل، ساختمان‌ها و مستحدثات تخریب شده ضروری است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: با توجه به موعد بررسی بودجه سال آتی پیشنهاداتی برای بازسازی مناطق زلزله زده دنا مطرح و در حال پیگیری هستیم که از ریاست مجلس و سایر نمایندگان فهیم تقاضا داریم که همراهی لازم را داشته باشند./

پایان پیام