به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، کمیسیون اجتماعی در روزهای شنبه (17 مهر)، یکشنبه (18 مهر)، دوشنبه (19 مهر)، سه شنبه (20 مهر) و چهارشنبه (21 مهر) جلسه خواهد داشت.



براساس این گزارش، اعضای کمیسیون اجتماعی در روز یکشنبه ادامه بررسی «طرح تاسیس شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی و یا استانی« (ثبت ۲۲۸) و «طرح اصلاح ماده (۵) قانون تاسیس شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی» (ثبت ۳۳۲) با حضور مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه ها و سازمان های ذیربط را در دستور کار دارند.



در روز دوشنبه بازدید کمیسیون اجتماعی از معاونت اجتماعی و خبرگزاری ناجا در دستور کار قرار دارد.



روز سه شنبه اعضای کمیسیون اجتماعی میزبان رئیس سازمان صدا و سیما و همچنین ریاست صندوق بازنشستگی سازمان صدا و سیما به منظور بررسی درخواست تحقیق و تفحص اردشیر مطهری نماینده   گرمسار و آرادان خواهند بود.



ادامه بررسی 'طرح اصلاح ماده (۵) قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی' (شور دوم- ثبت ۲۳۹) نیز در دستور کار روز سه شنبه قرار دارد.



در روز چهارشنبه نشست هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی برگزار می شود.



کمیته آسیب های اجتماعی در روز شنبه به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته در راستای رفع و کاهش آسیب های اجتماعی در کشور  تشکیل جلسه می دهد.



کیته زنان و خانواده نیز در روز شنبه به منظور بررسی «لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت» (ثبت ۴۷۱) و «طرح صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت» (ثبت ۳۱۱) با حضور دستگاه های مربوطه تشکیل می شود.



کمیته اداری و استخدامی در روز دوشنبه برای ادامه بررسی 'گزینش مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی'  و کمیته اشتغال، کارآفرینی و روابط کار نیز در همین روز به منظور بررسی 'طرح اصلاح ماده (۵) قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی' (شور دوم- ثبت ۲۳۹) تشکیل جلسه می دهند.