به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای مجمع نمایندگان استان اردبیل در سرکشی به حوزه های انتخابیه، به صورت گسترده ضمن بازدید و بررسی مشکلات استان، نشست هایی را با مسئولان مربوطه جهت حل مشکلات حوزه های انتخابیه برگزار کردند.

 

 احیاء سد گیوی  خلخال و تامین اعتبار پس از ۶ سال

سیدغنی نظری خانقاه؛ نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده جزو نمایندگانی هستم که هر هفته به حوزه انتخابیه سرکشی میکنم، در هربار سفرم  پیگیری پروژه‌های عمرانی، مطالبات مردمی، نظارت بر دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین برنامه‌های بنده است.

سیدغنی نظری خانقاه

وی ادامه داد: در آخرین سفرم پیگیر چند پروژه بسیار مهم بودم، سد گیوی و جاده کلور درام از مهم‌ترین پروژه ها بوده که برای ساخت آنها از محل اعتبارات ملی هزینه میشود که متاسفانه همین سد گیوی ۶ سال بود که هیچ اعتباری نداشت که طبق پیگیری‌هایی که داشتیم اعتبار ساخت را  احیا کردیم.

نظری عنوان کرد: گازرسانی برخی از روستاها که همچنان از نعمت گاز بی‌بهره هستند از دیگر برنامه‌های مهم ماست چنانچه این مشکل حل شود دو شهرستان  سبز در کشور خواهیم داشت.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به عنوان کمیسیون تخصصی در حوزه بیمه و بانک ورود کرده و حمایت از سرمایه‌گذاری را پیش گرفتیم و اخیرا معاون اشتغال وزارت کار و تعاون و چند بانک دیگر را حوزه انتخابیه دعوت کرده‌ام تا مطالبات مردم در حوزه سرمایه‌گذاری که مبلغ ۱۶۰میلیارد تومان مصوبه داشتیم پیگیری شود.


پیگیر تبدیل شدن گرمی به منطقه آزاد تجاری هستم

ولی اسماعیلی؛ نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: در آخرین سفرم به حوزه انتخابیه چند کار مهم را انجام دادیم. ساخت شهرک دامداری با سرمایه‌گذاری شرکت شستا در شهرستان انگوت در دست اقدام است که با پیگیری‌هایی که داشتیم مشکلات موجود حل شد و زمین در حال آماده شدن برای کلنگ زنی و شروع مراحل اجرایی است که با این پروژه بالغ بر ۲۷۰ نفر اشتغال‌زایی خواهیم داشت.

ولی اسماعیلی

وی ادامه داد: پروژه‌ دیگری در حال انجام است که در مجموع این دو پروژه سرمایه هزار میلیاردی دارد که به امید خدا پس از عبور از پیک چهارم کرونا این دو پروژه  کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی را خواهیم داشت.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیگر از برنامه‌هایی که شبانه‌روز پیگیر آن هستیم  و جلساتی با مسئولین کشوری داشتم موضوع تبدیل شدن گرمی و مغان استان اردبیل به منطقه آزاد است که در مورد این موضوع هفته بعد تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

تلاش برای احیای سد اینچه نو مشکین شهر

محمود عباس زاده مشکینی ؛ نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در آخرین سفرم به حوزه انتخابیه، بازدیدی از  پروژه‌های آب داشتیم به ویژه پروژه‌هایی که طی ده‌ها سال گذشته فرسایشی شده‌اند.

محمود عباس زاده مشکینی

وی گفت: بازدیدی از سد متروکه اینچه‌نو داشتیم که اگر بتوانیم این سد را احیا کنیم نقطه عطفی در توسعه شهر مشکین شهر خواهد بود. علاوه بر آن به همراه استاندار محترم و مسئولین حوزه آب، بازدیدی نیز از سد احمدبگلو داشتیم که تصمیمات خوبی نیز در این زمینه گرفته شد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در هر بار سرکشی از حوزه انتخابیه، زمان‌هایی را به دیدارهای مردمی اختصاص میدهیم و سعی میکنیم مشکلات مردم که به نوعی در نهادهای اجرایی حل نمیشود و نیاز به بررسی بیشتر دارد را پیگیری میکنیم.

عباس‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسئولیت هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان نیز بر عهده بنده است، وقتهایی را برای هیات‌های نظارت گذاشتیم.

 

دیدارهای مردمی اولویت ماست

سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وظیفه و مسئولیت‌هایی که در قبال مردم خود داریم، در هر بار سرکشی از حوزه انتخابیه  دیدارهای مردمی داریم.

سید کاظم موسوی

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی کشور، مشکلات مردم یکی دوتا نیست و طی سالهای اخیر بی توجهی شده است که البته شیوع ویروس کرونا در افزایش مشکلات مردم بی تقصیر نیست و خدمت  به مردم را عبادت میدانم.

موسوی عنوان کرد: طی هفته‌های آینده بازدید از چند پروژه اقتصادی را پیش رو داریم که امیدواریم بتوانیم چرخه اقتصاد در شهرستان را رونق بخشیم./

پایان پیام