به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، براساس دستورکار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز یکشنبه (23آبان ماه)، اعضای این کمیسیون به بررسی گزارش وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت ملی گاز درخصوص مسائل و حوزه های مرتبط می‌پردازند.



براساس این گزارش، کمیسیون صنایع و معادن مجلس دوشنبه (24 آبان ماه) برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را بررسی می‌کند. بازدید اعضای کمیسیون از شرکت ایران خودرو دیزل و نشست مشترک اعضای کمیسیون با رئیس سازمان برنامه و بودجه دیگر دستورکارهای کمیسیون صنایع و معادن در روز دوشنبه خواهد بود.



گفتنی است سه‌شنبه (25 آبان ماه) نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.



کمیته تامین مالی صنعت و معدن کمیسیون صنایع و معادن دوشنبه عملکرد تکالیف بودجه سال ۱۴۰۰ در حوزه صنعت،  معدن و ارتباطات و پتروشیمی و وظایف مرتبط با کمیسیون را با حضور رئیس بانک مرکزی بررسی می‌کند.



براساس این گزارش ادامه بررسی طرح ارتقا جایگاه تحقیق و توسعه در صنعت و معدن با حضور مسئولان دستگاه اجرایی دستورکار روز دوشنبه کمیته جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار کمیسیون صنایع و معادن خواهد بود.