به گزارش خبرگزاری خانه ملت،سید محمد موحد از تبدیل دو روستای سرآسیاب یوسفی و قلعه ممبی به شهر خبر داد.

نماینده مردم کهکیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزیر کشور با تبدیل روستای های سرآسیاب یوسفی و قلعه ممبی به شهر موافقت کرد تصریح کرد: رحمانی فضلی در ابلاغیه ای به کلانتری استاندار کهگیلویه و بویر احمد با تبدیل روستای های سرآسیاب یوسفی و قلعه ممبی به شهر موافقت کرد.

موحد تاکید کرد: در ابلاغیه وزیر کشور به استاندار کهگیلویه و بویر احمد آمده است؛ در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و با توجه به مطالعات کارشناسی با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای سرآسیاب یوسفی مرکز بخش سراسیاب یوسفی شهرستان بهمئی به شهر، موافقت می شود.

وی ادامه داد: همچنین در ابلاغیه دیگر آمده است؛ در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و با توجه به مطالعات کارشناسی با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای قلعه ممبی مرکز بخش ممبی شهرستان بهمئی به شهر، موافقت می شود.

موحد در پایان یادآور شد: بدیهی است تاسیس و راه اندازی شهرداری در این شهر ها موکول به صدور حکم بعدی خواهد بود از  همین رو از تمامی ظرفیت های قانونی خود برای توسعه روستاها و بخش های شهرستان چهارگانه استفاده خواهم کرد./

پایان پیام