به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ولی‌اسماعیلی  نماینده مردم گرمی  در  مجلس در دیدار با مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی،گفت: در این جلسه ضمن بررسی عملکرد کلی و مبالغ واریزی از سود حاصله از هلدینگ های شستا به حساب سازمان تامین اجتماعی در خصوص پروژه های شهرستان گرمی مغان و انگوت بررسی شد.

نماینده  مردم گرمی و مغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شروع عملیات اجرایی و عمرانی و کلنگ زنی  کارخانه تولید ظروف پزشکی و واکسن‌های آماده انسانی در ساری نصیرلو شهرستان گرمی با اخذ زمین و اتمام استعلامات و نتیجه مثبت آزمایش خاک زمین کارخانه طی هفته آینده با حضور مسئولین انجام می‌شود؛ این کارخانه با اعتبار بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان راه اندازی خواهد شد.

 وی ادامه داد :شهرک دامپروری فکا در زمین به مساحت ۲۵ هکتار در شهرستان انگوت با اعتبار بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان آماده و زمین تحویل قطعی شده است و  تمام استعلامات اخذ شده است؛ این کارخانه نیز طی هفته آینده  کلنگ زنی و شروع عملیات اجرائی و عمرانی آن آغاز خواهد شد.

نماینده  مردم گرمی و مغان در  مجلس یادآورشد: لازم بذکر است در دو مجموعه بزرگ شستا جمعا بیش از ۷۶۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت./

پایان پیام