شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدام آمریکا در مسدود کردن سایت هایی که در جهت تقویت محور مقاومت فعال هستند، اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها فقط داعیه دار دفاع از حقوق بشر و آزادی بیان هستند، اما با اقدامشان در جهت مسدود کردن سایت های العالم و پرس تی وی و ... نشان دادند که هیچ اعتقادی به آزادی ملت ها ندارند؛ چرا که رسانه یکی از ارکان اساسی دموکراسی بوده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس افزود: رسانه هایی را که آمریکا مسدود کرده است، صدای مظلومان جهان بودند؛ لذا سردمداران ایالات متحده نگران اثرگذاری این رسانه ها در افکار جهانیان هستند و به همین سبب دست به چنین اقدام غیرمعقولانه ای زده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: آمریکایی ها دست به هر اقدامی علیه مقاومت زدند، اما راه به جایی نبردند و اکنون نیز با انسداد سایت های مدافع جبهه مقاومت تصور می کند به اهداف شوم خود دست پیدا خواهد کرد.

این نماینده مردم مجلس تاکید کرد: امروزه عصر تبادل اطلاعات از طریق رسانه های جمعی است؛ بنابراین آمریکایی ها می دانند که دیگر حنایشان نزد جهانیان رنگ ندارد؛ بنابراین سایت های العالم و پرس تی وی و ... را مسدود کردند تا مبادا دیگر صدای مظلومان جهان به گوش جهانیان برسد.

حیدری اظهار کرد: گفتمان مقاومت همچون گذشته ادامه خواهد داشت و هیچگاه ندای عدالت خواهی و آزادی خواهی این جریان عظیم با مسدود شدن چند سایت خاموش نخواهد شد، پس آمریکا باید دست از این اقدامات نخ نما بردارد./

پایان پیام