به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان مردم در خانه ملت در توئیتر حسن‌ اعتماد رهبر انقلاب به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای و انتصاب وی در دستگاه قضا را تبریک گفتند.

 

 سید نظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و  سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،در توئیتی نوشت:

‏یک دغدغه جدی حامیان ریاست جمهوری آیت الله رئیسی، ناقص ماندن برنامه تحولی ایشان در قوه قضائیه بود.
انتصاب مدبرانه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای بعنوان رئیس دستگاه قضا توسط مقام معظم رهبری این دغدغه را رفع کرد.
آقای اژه ای مدیری برخاسته از متن عدلیه و مرد میدان تحول است.

 

سید محسن دهنوی  نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‏انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین ‎اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه را با توجه به سابقه‌ی درخشان ایشان به مردم عزیز تبریک می‌گویم و امیدوارم یادآور استاد شهیدش بهشتی باشد.
باید اجرای سند تحول قضایی در این دوره در راس اولویت‌ها قرار بگیرد.
مجلس در مبارزه با فساد، مکمل دو قوه دیگر خواهد بود.

 

احمد نادری نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رئیس فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مجلس شورای اسلامی، در توئیتی نوشت:

ضمن تبریک به جناب محسنی اژه ای وآرزوی موفقیت برای ایشان، امیدوارم با تاسی به مانیفست گام دوم؛ جوانگرایی و تحول، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، استمرار مبارزه با فساد و بویژه در خصوصی‌سازی را ادامه دهند.
اینجانب و همکارانم در فراکسیون مقابله با آسیب‌ها آمادگی همکاری کامل را داریم.

 

 حسن شجاعی علی آبادی نماینده مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه و نائب رئیس کمیسیون اصل نود در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:
‏تبریک به ‎محسنی اژه‌ای
راه موفقیت استمرار ‎ تحول قضایی متناسب با ‎ گام دوم انقلاب اسلامی و در طراز ‎ تمدن نوین اسلامی است.

 

سیدمصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در  توئیتی نوشت: 
‏مبارک باد ریاست ‎قوه قضائیه بر جناب اژه ای که مانند جناب رئیسی، در دستگاه قضا، مدارج را طی کرده و امید است با همان همت که در۱۳۷۷ متهم ‎ شهرداری تهران را محاکمه کرد، امروز بتواند فرآیند های فسادآفرین را بخشکاند و حقوق عمومی را احقاق کند.

 

مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس و عضو کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:
‏بالاخره حکم قاضی القضاتی آقای اژه‌ای توسط رهبر انقلاب صادر شد و هر سه قوه در اختیار جریان انقلاب قرار گرفت؛ «لمثل هذا فلیعمل العاملون»
اینک موقع ‎جهاد اکبر مدعیان انقلابی گری است که با مهار نفس اماره به انجام وظیفه بپردازند و در رسیدن به قدرت، احساس تکلیف مضاعف نکنند!

 

بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم  سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس و سخنگوی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در توئیتی نوشت:
‏حجت الاسلام والمسلمین اژه ای با چهل سال اندوخته مفید در حوزه ‎قضا برمسند ریاست قوه نشست.
ادامه اصلاحات ساختاری و مردمی سازی قوه و سعه ی صدر و همراهی مفید با سایر قوا نوید بخش عبور از بحران های دهه ی اخیر خواهد بود.
‎مجلس قوی...
‎ قوه قضائیه قوی...
‎ دولت قوی...