به گزارش  خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به مناسبت ایام عیدسعید مبعث، در آیینی با حضور سیدموسی موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجالس نهم و یازدهم و مدیرکل ورزش و جوانان فارس، ساخت و تکمیل بیش از 20 پروژه ورزشی آغاز شد.

 نماینده مردم لامرد و مهر در  مجلس شورای اسلامی  در این آیین ضمن تقدیر از وزرای نفت و ورزش بابت همراهی در تأمین اعتبار این پروژه‌ها، ساخت و تکمیل همزمان بیش از 20 زمین چمن مصنوعی در این دو شهرستان را کار بزرگی دانست و ادامه داد : این کلنگ‌زنی‌ها صوری نیست و بودجه لازم برای احداث تمام آن‌ها تأمین شده و در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان فارس قرار گرفته است.

وی اخذ اعتبار 20 زمین چمن در یک‌مرحله آن هم در ماه‌های اول نمایندگی را مرهون لطف خدا و دعای خیر مردم دانست و افزود: در جلسات مختلفی با  زنگنه و معاونان وزیر نفت و همچنین  سلطانی‌فر و معاونان وزیر ورزش، این مطالبه‌ی مهم جوانان پیگیری مجدانه شد و الحمدلله توانستیم اعتبارات خوبی را جذب کنیم و امروز شاهد آغاز بکار این پروژه‌ها باشیم.

موسوی ادامه داد: علاوه بر احداث این زمین‌های چمن مصنوعی در دو شهرستان، اعتبار لازم جهت تکمیل مجموعه‌های ورزشی دیگر نیز تأمین شده است؛ ازجمله مجموعه ورزشی نفت شهر مهر که امیدواریم تا چندماه آینده فاز اول پروژه شامل استخر و سالن چندمنظوره به بهره‌برداری برسد و مجموعه ورزشی گله‌دار نیز با اعتبار تخصیص داده‌شده، سرعت خواهد گرفت. همچنین احداث سالن ورزشی بانوان لامرد، سالن چاه حاج ابول و زمین چمن ورزشگاه بزرگ انقلاب لامرد نیز در دستور کار است. 

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحقق آرزوی جوانان علامرودشت با افتتاح چمن ورزشگاه بزرگ این شهر  ادامه داد : احداث چمن مصنوعی در این ورزشگاه سال‌ها متوقف مانده بود، اما بدنبال پیگیری‌های فراوان از ابتدای ورود به مجلس و دیدارهای پیاپی که با وزیر ورزش و جوانان و معاونان وی صورت گرفت، تأمین اعتبار لازم انجام شد که امروز شاهد افتتاح این ورزشگاه بزرگ 4000 مترمربعی بودیم.

عباس حاجی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس و دید عدالت‌محور وی  یادآورشد : دربرداشتن این گام بزرگ ورزشی مدیون دکتر موسوی هستیم  زیرا باتوجه به وضعیت اعتباری دولت امکان آغاز پروژه جدید وجود ندارد، اما با تلاش‌های نماینده مردم و اعتباراتی خوبی که از وزارت نفت دریافت کردند، ما وقتی متوجه شدیم موسوی این کار بزرگ را انجام داده با خیالی آسوده شروع بکار کردیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرده این کلنگ‌زنی‌ها صوری نیست و اعتبار آن تأمین شده، ضمن اینکه در مرحله دوم این نهضت، تعدادی دیگر از روستاها نیز صاحب زمین چمن خواهند شد. /

پایان پیام