به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، کمیسیون اجتماعی در روزهای یکشنبه ( 25 مهر )، دوشنبه (26 مهر)، سه شنبه (27 مهر) و چهارشنبه (28 مهر) جلسه خواهد داشت.



بر اساس این گزارش، اعضای کمیسیون اجتماعی در روز یکشنبه به بررسی طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس (اعاده از شورای نگهبان) می پردازند.



در روز دوشنبه جلسه کمیته ویژه بازرسی و نظارت بر اجرای قوانین به منظور استماع گزارش عملکرد و برنامه های صندوق بازنشتگی کشوری با حضور سرپرست و معاونین صندوق بازنشستگی کشوری و نمایندگان دستگاه ها و سازمان های نظارتی و جلسه کمیته اداری و استخدامی به منظور ادامه بررسی طرح 'گزینش مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ' با حضور دستگاه های مربوطه برگزار می شود.



در روز سه شنبه اعضای کمیسیون اجتماعی میزبان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی به منظور تبیین برنامه ها و اولویت های بنیاد شهید در دولت جدید و پاسخ به سوالات اعضای محترم کمیسیون اجتماعی و همچنین سرپرست سازمان تامین اجتماعی به منظور تبیین برنامه ها و اولویت های سازمان تامین اجتماعی هستند.



در روز چهارشنبه جلسه هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی برگزار می شود. اعضای کمیسیون در این روز همچنین میزبان وزیر ورزش و جوانان در خصوص ضرورت بازنگری در قانون تسهیل ازدواج جوانان هستند.



گفتنی است، کمیته اداری و استخدامی در روز دوشنبه جلسه ای به منظور بررسی طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی (اعاده از شورای نگهبان) با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه خواهد داشت.