به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد سرگزی رییس فراکسیون حقوق بشر و شهروندی مجلس شورای اسلامی طی پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به عنوان رئیس قوه قضاییه را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وما النّصْر إلّا منْ عنْد اللّه الْعزیز الْحکیم

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج غلامحسین محسنی اژیه (دامت تأییداته)

با اهدا سلام و تحیات الهی

انتصاب جنابعالی را به "ریاست قوه قضاییه" با حکم مبارک ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بیانگر لیاقت و شایستگی‌های آن برادر عزیز است، صمیمانه به حضرتعالی ، خانواده دستگاه قضا و جامعه حقوقی کشور تبریک عرض می نمایم.

به عنوان خادم مردم و رییس کمیته حقوقی و فراکسیون حقوق بشر در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه با حضرتعالی و قوه قضاییه، رجاء واثق دارم کارآمدی و توانمندی‌های مشهود و مشهور علمی و فقهی، اشراف و تسلط همه جانبه بر جایگاه و نقش خطیر قوه قضائیه در جامعه و نظام اسلامی و برخورداری از تجارب و سوابق ارزنده شما در دستگاه عدالت با پشتوانه‌ی مطمئن و نافذ در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله و تحقق تحول زیبنده گام دوم انقلاب و متناسب با نیازها، پیشرفت‌ها و تنگنا‌های این مجموعه که در منظومه انتظارات و سفارشات مقام معظم رهبری بر آن تأکید شده است، خواهد بود.

دوام توفیق، عزت و سربلندی جنابعالی در این سنگر مهم و حساس، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) را ازدرگاه کبریایی مسئلت می نمایم.

و من الله التوفیق

محمد سرگزی

رییس فراکسیون حقوق بشر و شهروندی و نماینده مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی/

پایان پیام