به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، کمیسیون بهداشت و درمان هفته جاری در روزهای یکشنبه و سه شنبه جلسه خواهد داشت.



بر اساس این گزارش، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان در روز یکشنبه بررسی شاخص‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت آینده را در دستور کار خواهد داشت.



در روز سه شنبه نیز اعضای کمیسیون گزارش دیوان محاسبات کشور در خصوص هزینه کرد بودجه بخش سلامت در سال ۱۳۹۹ خصوصا در بخش دارو و تجهیزات پزشکی را استماع خواهند کرد.



بررسی طرح اصلاح قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار ( فرعی – چاپ۱۵۹) و بررسی لایحه تصویب مقاوله نامه ایمنی و بهداشت در معادن ۱۹۵۵ (۱۳۷۴) (شماره ۱۷۶) ( فرعی – چاپ ۵۱۶) نیز در دستور کار روز سه‌شنبه کمیسیون بهداشت و درمان قرار دارد.



گفتنی است، کمیته اقتصاد ، سلامت ، تجهیزات و ملزومات پزشکی و ازمایشگاهی  در روز دوشنبه مشکلات فعالان تجهیزات پزشکی را بررسی می کند.



کمیته بهزیستی و توانبخشی نیز در روز دوشنبه به بررسی چالش های بیمه ای قانون حمایت از معلولین و تبین راهکارهای برون رفت از موانع موجود می پردازد.



کمیته دارو و غذا در روز یکشنبه بررسی وضعیت دارو و غذا در دولت آینده را در دستور کار دارد و کمیته هلال احمر نیز در روز دوشنبه، ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار دارد.