به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، اعضای مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در سرکشی به حوزه‌های انتخابیه ضمن بازدید و بررسی مشکلات، نشست هایی را  با مسئولان مربوطه جهت حل مشکلات حوزه انتخابیه برگزار کردند.

 

پیگیری موضوع صنعت و ورزش شهرستان لارستان 

حسین حسین زاده؛ نماینده مردم لارستان ، خنج و گراش و اوز در  مجلس شورای اسلامی گفت: هفته گذشته به همراه مجمع نمایندگان استان فارس دیداری با امام جمعه محترم شیراز داشتیم که در این دیدار مشکلات استانی و حوزه انتخابیه را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

حسین حسین زاده

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه پیگیر موضوع صنعت و ورزش بودیم و جلساتی با صنعتگران داشتیم و در این هفته که در تهران حضور داریم پیگیر امورات حوزه انتخابیه از اینجا هستیم تا به امید خدا با حل این مشکلات بتوانیم عیدی خوبی برای مردم به ارمغان داشته باشیم.

 

پیگیر موضوع پساب شیراز به سروستان هستیم

عبدالعلی رحیمی مظفری؛ نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه از طریق وزاتخانه ها، موضوع پساب شیراز به سروستان را پیگیری کردیم.

عبدالعلی رحیمی مظفری

وی ادامه داد: چند پروژه ورزشی را در حوزه انتخابیه داریم که باید اجرایی شود و این موضوع را از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان دنبال کردیم، از طرفی چند مدرسه خیّرساز داریم که از طریق سازمان نوسازی مدارس استان پیگیری های لازم را انجام دادیم.

وی افزود: تفاهم نامه ای بین  خیرین و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مبنی بر احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهرستان کوار امضا شد که سپس  به مرحله اجرایی برسد.

رحیمی مظفری عنوان کرد: جلساتی را با استاندار محترم فارس برای رفع مشکل شرکت فولاد پاسارگاد داشتیم و در کنار این کارها، ملاقات‌های مردمی داشتیم و درصدد تلاش برای رسیدگی به مشکلات مردم بودیم.

 

علیرضا پاک فطرت؛ نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: چند جلسه با مدیر کل کمیته امداد، مدیر کل نوسازی مدارس در خصوص نوسازی مدارس استان و جلساتی با انجمن‌ها در خصوص انتخابات شوراها داشتیم.

علیرضا پاک فطرت

وی ادامه داد: طی هفته گذشته علاوه بر جلسات متعدد، ملاقات‌های مردمی نیز داشتیم که طبق روال همیشگی سعی در رسیدگی به مشکلات مردم داشتیم.

 

نظارت بر عملکرد دستگاه های مختلف طی یک سال اخیر در ممسنی و رستم

 مجید انصاری نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی مدیران دستگاه های مختلف در هر دو شهرستان را دعوت کردیم که طی دو روز گزارش کار  ۹ ماه از آغاز بکار مجلس یازدهم را خواستار شدیم البته لازم به ذکر است که طی که قبلا هر دو هفته یکبار گزارش کار و نظارت خود را داشتیم.

مجید انصاری

وی افزود:  علاوه بر این در تمامی دهستان ها با همه مدیران و فرمانداران حضور پیدا کردیم و بررسی های لازم مبنی بر اینکه وعده های مسئولین و مطالبات مردمی محقق شده است یا نه انجام شد.

انصاری یادآور شد: همایشی تحت عنوان " ممسنی بزرگ" با حضور صاحب نظران، نخبگان و مسئولین مختلف داشتیم که فرصتی خوب بود تا با نخبگان دیداری داشته باشیم و در نهایت، آخرین روز هفته با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در خصوص برنامه های استانی همراه با مجمع نمایندگان استان فارس دیداری داشتیم.

 

نمایندگان با مردم ملاقات حضوری داشته باشند

جعفر قادری؛ نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته گذشته فرصتی شد تا همراه با مجمع نمایندگان و اعضای شوراها و شهرداران از شهر زرگون و لپویی  و شوراهای چند روستا و دهستان بازدیدهایی داشته باشیم.

جعفر قادری

وی ادامه داد: سعی بر این داشتیم که ارتباطات مردمی داشته و از نزدیک مسائل و مشکلات مردمی را لمس کنیم.‌ البته قبول داریم که در شرایط فعلی و محدودیت های کرونایی حضور در اماکنی پرجمعیت خطرناک است ولی اعتقاد بنده بر این است که چون نماینده مردم هستیم باید در بین مردم حضور  یابند./

پایان پیام