به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، کمیسیون اصل نود در روزهای یکشنبه (١٨ مهر)، دوشنبه (19 مهر) و سه شنبه (20 مهر) جلسه خواهد داشت.



 اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه (١٨ مهرماه)هفته جاری میزبان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواهند بود تا به بررسی پرونده‌های مرتبط با آن وزارتخانه بپردازند؛ همچنین نشست عمومی کمیسیون برای اتخاذ تصمیم درباره گزارش تهیه شده درباره بنزین پتروشیمی‌ها و خاموشی گسترده برق در تابستان اخیر و سایر مسائل مطروحه نیز در این روز برگزار خواهد شد.



گفتنی است، نمایندگان مردم در کمیسیون اصل نود، در روز دوشنبه (19 مهر) هفته جاری میزبان رییس هیات نظارت  بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سایر اعضای هیات با حضور نمایندگان شاکی درباره انتخابات سال ٩٩، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای بررسی پرونده مطروحه در کمیسیون و مسئولان وزارت  اطلاعات برای بررسی پرونده های مطروحه در کمیسیون خواهند بود.



بر اساس این گزارش، مسئولان  سازمان اطلاعات سپاه نیز در روز سه‌شنبه (20 مهر) هفته جاری به منظور بررسی پرونده های مطروحه در کمیسیون، مهمان اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواهند بود.