اردشیر مطهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اولویت های اساسی که دولت سیزدهم باید مد نظر داشته باشد، اشاره و اظهار کرد: از اساسی ترین برنامه هایی که باید دولت آینده در اولویت قرار بدهد، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بوده که البته چنین موضوعی نیز مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

نماینده مردم گرمسار در مجلس افزود: رئیس جمهور منتخب در مناظرات و متینگ های تبلیغاتی حل بحران اقتصادی را از دغدغه های خود برشمردند؛ ضمن اینکه مردم هم به دولت جدید دل بسته اند تا با تشکیل کابینه موضوع معیشت و اقتصاد کشور مرتفع شود.

این نماینده مردم در مجلس به جدیت آیت الله رئیسی در برخورد با فساد اشاره و بیان کرد: نگاه رئیس جمهور منتخب در قوه قضائیه به این بوده که فساد از دستگاههای مختلف زدوده شود و قطعا این بینش و اندیشه را نیز در دولت خواهند داشت و ساز و کاری را طراحی می کنند که شاهد فسادهای اقتصادی، رانت اطلاعاتی و ... نباشیم.

وی بیان کرد: آقای رئیسی، در دوران ریاست خود بر قوه قضائیه بیشترین برخورد را با جرائم دولتی ها داشتند؛ بنابراین می توانند برای پیشگیری از رانتخواری، لابیگری و ... تاثیرگذار باشند.

مطهری به نگاه دولت سیزدهم به سیاست خارجی اشاره و اظهار کرد: روابط بین الملل باید عزتمندانه صورت بگیرد و البته تاکید رئیس جمهور منتخب نیز بر همین موضوع بوده است؛ بنابراین تعامل با دنیا بایستی به نحوی ایجاد شود که هم به عزت انقلاب و هم اینکه به عزت مردم لطمه وارد نشود.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان افزود: متاسفانه؛ در 8 سال دولت تدبیر و امید نگاه دولتی ها فقط به برجام و مذاکره با غرب بود و همگان  هم مشاهده کردند که این معاهده جز خسران هیچ عائدی دیگری برای ملت در پی نداشت؛ لذا باید با قدرت و حفظ عزت کشور وارد مذاکره و تعامل با دنیا شویم./

پایان پیام