علی کریمی فیروزجائی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به بازدید از بزرگ ترین طرح گردشگری بابل در سد شیاده با همراهی حسین زادگان استاندار مازندران، سعادتی نماینده بابل و مدیران اجرائی، گفت: با تلاش دستگاههای اجرایی و همکاری مجلس موانع توسعه طرح های گردشگری برطرف خواهد شد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های بالقوه و بالفعل گردشگری در مناطق جنگلی خواستار رفع موانع قانونی برای بهره مندی بهینه از ظرفیت های بیشمار این مناطق در جذب گردشگر شد.

وی از گردشگری بعنوان قطب تولید اشتغال و رونق اقتصادی یاد کرد و افزود: دستگاه های اجرایی باید در عرصه گردشگری به رفع موانع سرمایه‌گذاری و جذب گردشگر کمک کنند.

کریمی فیروزجایی از برگزاری جلسه استانی رفع موانع تولید در هفته آینده خبر داد و افزود: در این جلسه مشکلات زیر ساختی مجموعه گردشگری شیاده بابل بررسی و با کمک دستگاه های اجرایی و نظارتی برطرف خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران، از سرمایه گذاری ۲۷۰ میلیارد ریالی برای توسعه گردشگری در سد شیاده خبرداد و افزود: با بهره برداری از این مجموعه برای ۷۰ نفر بصورت مستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجموعه گردشگری سد شیاده بابل به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: با هماهنگی انجام شده با مسیولین استانی و ملی روند اجرای  طرح های نیمه تمام عمرانی در شهرستان بابل شتاب خواهد گرفت./

پایان پیام