به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ نمایندگان مردم در مجلس یازدهم در توئیتر واکنش های متفاوتی را نسبت به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نشان دادند:

حسن شجاعی علی آبادی نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه و نائب رئیس کمیسیون اصل نود در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

لاریجانی می‌داند برنده نیست. تنها شانس‌ش ترساندن مردم از رقیب است. وی تحقق این راهبرد را از طریق بیان‌ش دنبال نمی‌کند، بلکه آن را در عمل جریان انقلابی می‌جوید. او ‎هنر عصبانی کردن انقلابی ها را بلد است. مراقب باشیم.

 

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان  و عضوکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

بدنیست اعلی حضرت لبه پرتگاه را تعریف کنند؛علی لاریجانی ازیک طرف وضعیت فعلی را جهنم توصیف می کند و ازسوی دیگر دیگران رابه تندروی متهم میکند.بالاخره خروجی تصمیم دولت ائتلافی و اعتدالی شما،همین وضعیتی است که آن را جهنم نام نهادید، بالاخره چه کسی مقصر است و شما در کدام سو ایستاده اید؟

 

 سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس و نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:
‏اگر کسی مدعی و طالب افزایش مشارکت در انتخابات است باید شجاع باشد و به دوستان خود بگوید که فکری به حال ‎بورس کنند.
از خدا که نمی‌ترسند شاید از قهر مردم زیان‌دیده با صندوق رای بترسند و این آشفته بازار را سامان دهند.

 

 فریدون عباسی دوانی  ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس یازدهم و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: 

‏از الزامات تحول ‎الگوی حکمرانی در کشور، پایان دادن به حاکمیت طبقه ویژه ای است که با تفرعن های بی مانند، تکرارهای گمراه کننده و اشک تمساح؛ به جای پاسخگویی برای بندهایی که به پای زندگی مردم زده اند، طلبکار هم شده اند.
‎بازگشت دولت به مردم....

 

بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و‌ بانه و عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:
‏در ‎انتخابات پیش رو جدال بین جریان خردگرا و جریانی با روحیه انقلابی خواهیم بود. اما کشورداری بر اساس فکر و تجربه بشری انجام خواهد گرفت تصمیمات بدون پشتوانه فکری آسیب های درازمدت را بر کشور وارد خواهد کرد.

 

مجتبی توانگر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات،اسلامشهر و پردیس  درمجلس و رئیس کمیته اقتصاد انرژی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: 

مواضع لاریجانی به عنوان رئیس‌مجلس درمواجهه بادولت‌های دهم تا ۱۲ نشان می‌دهد وی بعنوان منتقدجدی دولت قبل، عملا شریک استراتژیک دولت روحانی بوده بهمین دلیل، اکثرکارشناسان معتقدند لاریجانی برای تشکیل دولت سوم روحانی واردانتخابات شده. جلوگیری ازتصویب مالیات بر عایدی سرمایه،جلوگیری از احیای کارت سوخت، تایید مصوبه دولت درباره IPC قبل از اصلاحات لازم، همراهی بی‌قید و شرط با دولت برای افزایش قیمت بنزین، جلوگیری ازاستیضاح وزرای ناکارآمد دولت از جمله مصادیق اصلی همکاری گسترده و همه جانبه لاریجانی بادولت روحانی بوده.

 

ابراهیم رضائی نماینده مردم تهران دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

انتخابات پیش‌رو صرفاً یک رقابت سیاسی نیست، اولین گام ملت ایران برای حل مشکلات موجود است. انتخابات۱۴۰۰ ...