عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تعداد بالای قوانین در کشور، اظهار داشت: با تصمیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، در سال آخر دوره دهم تعداد جلسات صحن به دلایلی که آن ها دارند افزایش یافته است.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هیات رئیسه معتقد است تعداد طرح‌ها و لوایح در دست بررسی زیاد است و باید وقت برای بررسی آن‌ها داشته باشیم، اما من معتقدم به جای افزایش کمیت باید کیفیت جلسات را افزایش دهیم.

وی افزود: باید قوانین مزاحم را حذف و قوانین مترقی را احیا کنیم و اگر به قانون جدیدی نیاز است آن را تصویب کنیم، نه اینکه صرفا قانون تصویب کنیم.

عزیزی ادامه داد: برای مثال کشور فرانسه با بیش از 200 سال سابقه پارلمان حدود 6هزار قانون دارد و ایران با حدود 100 سال پارلمان بیش از 12 هزار قانون دارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصطلاح "تداخل دارویی" در پزشکی، گفت: وقتی پزشکان داروهای متعددی به فرد می‌دهند و مشکل تداخل دارویی به وجود می‌آید، بهترین راه درمان برای این بیماران آن است که داروهای زیاد را حذف و با کم کردن تعداد داروها، وضعیت بیمار را بهبود بخشیم.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون به دلیل قوانین زیاد، مردم سردرگم هستند و باید تنقیح قوانین را انجام دهیم افزایش روز به روز قوانین مردم را سردر گم می‌کند./

پایان پیام