به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در سرکشی به حوزه های انتخابیه ضمن بازدید و بررسی مشکلات، نشست های را با مسئولان مربوطه جهت حل مشکلات حوزه انتخابیه برگزار کردند.

 

ضرورت توجه کمیته امداد به افزایش اعتبارات در ساوه و زرندیه

محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه و عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس در بازدید از حوزه انتخابیه و حضور در نشست ها، با بختیاری ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار کرد و در این خصوص گفت: درخواست افزایش اعتبارات شهرستانهای ساوه و زرندیه از جمله مباحث مطروحه در این جلسه بود.

محمد سبزی

این نماینده مجلس در دوره یازدهم همچنین دکتر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دیدار کرد که این دیدار پیرامون  جاده های مواصلاتی و طرح اقدام ملی  مسکن صورت گرفت و ضمن پیگیری جاده های مواصلاتی رازقان-غرق آباد؛ سنگاوین - ورچند - آوج و بخش خرقان پیگیر حل مشکلات طرح اقدام ملی مسکن از جمله  تمدید مهلت برای واریز ۵۰ میلیون تومان اعلامی و اعلام برنامه  زمانبندی برای واریزهای بعدی شدند.

وی همچنین طی نشستی در فضای باز یک واحد تولیدی؛ جهت احیای آن و مشغول به کار شدن مددجویان کمیته امداد در آن با مسئولین محترم و دست اندرکاران آن واحد تولیدی گفتگو کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با تعدادی از منتخبان شورای اسلامی ششم شهر  زاویه دیدار کرد و در این دیدار ضمن تبریک‌ به منتخبان؛ آنان را دعوت به  اتحاد و همدلی نمود.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس از روستاهای حوزه انتخابیه بازدید کرد و در این بازدید ها پیگیر مشکلات مردم شد  و از مسئولان اجرایی خواست که مشکلات روستاییان را حل کنند.

 

ضرورت رفع  و حل مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان شازند

محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند و عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی  در مجلس شورای اسلامی با سفر به حوزه انتخابیه و مشاهده مشکلات مردم حوزه انتخابیه خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان اجرایی به مشکلات مردم و حل آنها همچنین بالا بردن سطح معیشتی آنان شد.

محمود احمدی بیغش

این نماینده مجلس در دوره یازدهم از تصفیه خانه آب کمال صالح این شهرستان بازدید کرد که این بازدید پیرامون بهره برداری از فاز اول این پروژه شامل آبرسانی به 5 روستای خلج علیا ، خلج سفلی، باجگیران ، ده سلمان و محمود آباد بی آب بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر گردید اقدامات لازم انجام گیرد.

وی همچنین در مصلای شهر شهباز با مردم این شهر دیدار کرد و در این دیدار مردم نجیب وشریف مشکلات خود را در زمینه های مختلف بیان کردند، که به همین  نماینده مردم شازند به همراه فرماندار توضیحاتی را ارائه ودستورات لازم به ادارات مربوطه جهت پیگیری ورفع مشکلات را صادر نمودند.

نماینده مردم شازند در مجلس همچنین  با مردم نجیب و شریف روستای حصار دیدار کرد و در این دیدار که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل مسجد روستای مذکور برگزار شد ؛ مسائل و مشکلات توسط شورای اسلامی ودهیار روستامطرح گردید و نماینده مردم شریف شهرستان شازند  توضیحات لازم پیرامون مسائل و مشکلات را ارائه نموده ودستورات لازم را به ادارات ذیریط جهت پیگیری  ورفع مشکلات صادر نمود.

 

اتصال سایت مخابرات روستای درمن خنداب به شبکه ملی اطلاعات

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس در بازدید از حوزه انتخابیه و حضور در نشست ها، در نشست شورای قضایی استان حضور یافت و در این نشست گفت: شفاف‌سازی در جامعه یکی از موارد موثر در حوزه پیشگیری است به طوری که هر میزان اطلاعات و داده‌ها در جامعه شفاف شود در حوزه پیشگیری در سطح ملی نتایج بهتری حاصل می‌شود که دستگاه قضا در زمینه الکترونیک کردن فرایندها اقدام کرده و باید طرح یکپارچه‌سازی داده‌ها و خدمات الکترونیک به مردم پیگیری شود‌.

علی اکبر کریمی

این نماینده مجلس در دوره یازدهم همچنین در نشست مجمع نمایندگان استان مرکزی در فرودگاه اراک حضور یافت و در این نشست با اشاره به توسعه و تجهیز فرودگاه اراک نیز گفت: این مهم از اولویت‌های مسئولان و نمایندگان استان بوده که با پیگیری‌ انجام شده، مصوبه ایجاد مرکز لجستیک کالا در محل اطراف فرودگاه از وزارت راه و شهرسازی اخذ شد و با ایجاد این مرکز، دسترسی به فرودگاه‌های بین‌المللی فراهم می‌شود و می‌توان از تمام طرفیت‌های داخلی و بین المللی برای حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده‌ای با هم بهره‌گیری کرد.

وی همچنین از اتصال سایت مخابرات روستای درمن خنداب به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت خبر داد و گفت: به دنبال پیگیری های بعمل آمده و طرح مسئله در جلسه حضوری با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، سایت مخابرات روستای درمن از توابع شهرستان خنداب با جمعیت ۸۸۰ نفره با ارتقا به نسل چهارم ارتباطی به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات متصل شده و امکان بهره گیری از مزایای اینترنت پرسرعت 4G برای اهالی این روستا فراهم گردید.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس همچنین در بیست و نهمین آیین پویش ره سلامت و افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور وزیر بهداشت در اراک حضور یافت و در این آیین گفت: اولین و مهمترین مطالبه مردم استان مرکزی تسریع در بهره برداری از پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) می باشد و در خصوص بیمارستان‌های خنداب و کمیجان نیاز جدی به تجهیزات و کادر درمان احساس می‌شود و مردم این منطقه برای امور درمانی خود مجبور به طی مسافت صد کیلومتری تا اراک هستند./

پایان پیام