به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی نشست علنی صبح امروز (یکشنبه 31 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، رأس ساعت 8 و 11 دقیقه و با حضور بیش از دو سوم نمایندگان و به ریاست دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس آغاز شد.

 

در ابتدای این نشست رییس مجلس در نطق پیش از دستور خود با بیان اینکه انتخابات دماسنج سیاسی جامعه است تأکید کرد که مردم سالاری دینی با برگزاری انتخابات تمام نمی‌شود و ما مسئولان وظیفه داریم زمینه را برای مشارکت پایدار مردم فراهم کنیم.

 

براساس این گزارش از ابتدای جلسه علنی امروز مجلس، رئیس جمهور منتخب در صحن علنی مجلس حضور یافت و رییس مجلس، ضمن خیرمقدم به دکتر پزشکیان که از ابتدای جلسه علنی صبح امروز در صحن حضور داشت، گفت: بنای جدید رئیس جمهور منتخب در ترک تعارف‌های تشریفاتی با رفتارهای انقلابی سازگار است و امیدواریم به همین شکل دولت و مجلس با هم همکاری کنند.

 

رئیس جمهور منتخب مردم ضمن حضور در صحن علنی مجلس با بیان اینکه کشور را با اختلاف و دعوا نمی‌توان اداره کرد، گفت: ما باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم با هماهنگی، همدلی و همفکری از بحران‌هایی که برای ما درست شده و مشکلاتی که وجود دارد، بگذریم.

 

دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان جلسه علنی امروز را رأس ساعت 9 به صدا درآورد تا نمایندگان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته به ملاقات رهبر معظم انقلاب اسلامی نائل شوند.