رحمت اله نوروزی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص کمبود مرغ در بازار تهران، گفت: بارها در نشست‌های مختلف این موضوع را به وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وی تذکر داده‌ایم که ‌باید در قبال تخصیص نهاده به مرغداران گوشت از آنها تحویل گرفته شود.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه روزانه 700تن مرغ از استان گلستان تحویل استان تهران داده می‌شود، عنوان کرد: استان گلستان معین استان تهران در زمینه تامین گوشت مرغ است و بخش عمده‌ای از نیاز بازار تهران به گوشت مرغ از این استان تامین می‌گردد.

نظارتی بر تحویل گوشت مرغ به کشتارگاه‌ها وجود ندارد

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید چالش‌های موجود در زمینه تولید گوشت مرغ از قبیل تامین نهاده و گوشت مرغ تامین شود، ادامه داد: علی رغم تحویل نهاده دولتی متاسفانه نظارتی بر واحدهای مرغداری برای تحویل گوشت مرغ تولیدی خود به کشتارگاه‌ها وجود ندارد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: مدیریت جهاد کشاورزی هر شهرستان باید بر واحدهای مرغداری آن شهرستان نظارت کند، متاسفانه در حال حاضر شاهد ضعف‌های نظارتی هستیم./

پایان پیام