به گزارش  خبرگزاری  خانه ملت، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری اسلامی در دیدار با اعضای بسیج دانشجویی شهرستان بروجن افزود: جوانان به دلیل اینکه آرمان طلب و عدالت خواه هستند، با استفاده از توانایی‌های که دارند به تمام خواسته خود خواهند رسید.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر کشوری بخواهد به اقتدار پایدار برسد باید روی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سرمایه گذاری کند، گفت: برنامه ریزی و سرمایه گذاری باید از پیش دبستانی آغاز و تا آموزش عالی ادامه داشته باشد.

وی به تشکیل هسته‌های جهادی در دانشگاهها تاکید کرد و افزود: گروههای جهادی و انقلابی باید با تمام توان وارد میدان شوند تا آینده کشور و مدیریت آینده کشور به دست بیگانگان نیفتد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم  ادامه داد: رفع مشکلات مردم، همچنین اجرای طرح ازدواج آسان و تعالی خانواده در دستور کار مجلس و دولت قرار دارد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس  با اشاره به اینکه غنی ترین ثروت و بهترین سرمایه برای یک کشور، نیروی انسانی است، افزود: سرمایه اصلی اقتدار و پویایی کشور نیروی انسانی و مردم هستند و جوانان حرف اول را می زنند که سرشار از نشاط، اراده، تکاپو و امید هستند./

پایان پیام